תפריט נגישות

טוראי מישל הרמן ז"ל

מישל הרמן
בן 19 בנפלו
בן שושנה ואמנון
נולד בטבריה
בי"ב בתמוז תשי"ט, 18/7/1959
התגייס ב-נובמבר 1977
שרת בחטיבת גולני גדוד "ניצני הגולן" (בא"ח)
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ"ב בכסלו תשל"ט, 21/12/1978
מקום נפילה: ישראל
מקום קבורה: ירושלים - הר הרצל
אזור: ד, חלקה: 5, שורה: 06, קבר: 07.
הותיר: הורים, ארבעה אחים ואחות

קורות חיים

בן אמנון ושושנה. נולד ביום י"ב בתמוז תשי"ט (18.7.1959) בטבריה. שם למד בבית-הספר היסודי הממלכתי ה', המשיך וסיים את לימודיו בבית-הספר התיכון המקצועי 'עמל' שבירושלים, במגמה של נגרות. מישל אהב מאוד את מקצועו, הנגרות, ולאחר שסיים את לימודיו אף עבד שנה לערך בנגרייה, בזמן שנותר לו עד לגיוסו לצה"ל. בני-משפחתו מעידים עליו שהיה נער ביישן, מופנם וצנוע. הוא לא אהב חיי חברה והעדיף להסתגר בביתו ולעסוק בדברים האהובים עליו, במיוחד בקריאת ספרי-טבע וחוברות על חיות-בר. חלומו הגדול היה לטייל באפריקה ולהכיר מקרוב את חיות-הבר שעניינוהו. מישל היה נעים סבר, אהב לצחוק והשרה אוירה נעימה בסביבתו. נהג לעזור למכריו בעת הצורך והתעניין בבעיותיהם.

מישל גויס לצה"ל בנובמבר 1977 והוצב לחיל-הרגלים. לאחר הטירונות נשלח ליחידה של חיל-הרגלים כספק-מזון. הוא הצליח בתפקידו, ושאיפתו לנקיון ולסדר סייעה לו בכך. מפקד הבסיס מספר: "מישל מילא את תפקידו בנאמנות ובמסירות והיה חייל למופת".

ביום כ"ב בכסלו תשל"ט (21.12.1978) נפל מישל בעת מילוי תפקידו. הובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין הצבאי בהר הרצל שבירושלים. השאיר אחריו הורים, ארבעה אחים ואחות.

משפחתו תרמה ספר תורה לזכרו לבית-הכנסת שבקרית-מנחם בירושלים.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה