תפריט נגישות

סמ"ר אורן זריף ז"ל

מתוך כתבה ב"ידיעות אחרונות"


שישה שבואות נותרו לסמ"ר אורן זריף (21) עד השיחרור מצה"ל. הוא כבר תיכנן את חייו האזרחיים והבטיח לאביו לתפוס את מקומו בבית הדפוס המשפחתי, כדי שהוריו יוכלו לממש את חלומם ולבקר את הדוד באוסטרליה.
אבל אתמול נקטע חלום השיחרור באכזריות רבה אורן נהרג בלבנון.אורן, הבן הבכור למשפחת זריף המתגוררת בהרצליה, שירת בגולני, וזו הייתה הפעם השלישית שלו בלבנון. שלשום הייתה שיחת הטלפון האחרונה בין אורן לבין הוריו. "תשמור על עצמך, בן שלי", ביקשה חנה. "אמא, את תדאגי לי, אני בסדר יחד עם חבר'ה הכול שקט כאן", הרגיע אותה אורן.
אתמול, עם היוודע דבר האסון, זעק האב: "לא, זה לא יכול להיות, זה לא נכון".
שלושה שבועות לא היה אורן בבית. הוא היה אמור להגיע לחופשה בעוד יומיים, והמשפחה הכינה לו הפתעה: חדר חדש. הם אירגנו לו רהיטים חדשים, ספה, מזנון וספרייה ובחרו לו הכול לפי טעמו האישי. הם חיכו לו בהתרגשות ובקוצר רוח כדי לשמוח איתו.
אורן אהב מוסיקה ומחשבים. מכריו תיארו אותו כצעיר שקט ואדיב. "הוא היה ציוני, מלח הארץ", שיכול היה להשתחרר משירותו הקרבי, אך לא רצה לעשות לעצמו הנחות. אפילו על קידום לקורס קצינים הוא ויתר לטובת שירות בלבנון עם החברים שלו", סיפר קרוב משפחה.
משפחת זריף כבר ידעה בעבר שכול. אחיו של אורי. גיסתו, אחיינו ואשרת האחיין ניספו תאונת דרכים בטורקיה. אורן הותיר אחריו את ההורים, חנה ואורי, אחותו שמרית (17) ואחיו רותם (15).

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה