תפריט נגישות

טוראי טל שגב ז"ל

טל שגב
בן 19 בנפלו
בן אורית ואיתן
נולד בחיפה
בי"ט באדר תשמ"ז, 20/3/1987
התגייס ב-נובמבר 2005
שרת בחיל כללי מז"י 23
נפל בעת שירותו
בכ"ג בטבת תשס"ו, 23/1/2006
מקום קבורה: רחובות
חלקה: 4, שורה: 6, קבר: 7.

קורות חיים

בן אורית ואיתן. נולד ביום י"ט באדר תשמ"ז (20.3.1987) בחיפה. את שנותיו הראשונות עשה בשכונת הדר הכרמל בחיפה. בהיותו כבן שנתיים, עבר עם משפחתו להתגורר ביוהנסבורג שבדרום-אפריקה, שם ביקר בגן הילדים והחל את לימודיו היסודיים בבית-הספר "Emmarentia Primary School". בתקופה זו גילה את אהבת השחייה והצטיין בכך.

טל היה ילד שקט וטוב, נוח לבריות ואהוב על חבריו הודות ללבו השופע נדיבות ולמצב רוחו העליז תמיד. כשהיה בן תשע, שבה המשפחה לארץ; תקופה קצרה התגוררו בקיבוץ נגבה הסמוך לאשקלון, וטל למד בבית-הספר שבקיבוץ. בשנת 1996 עבר עם אמו ובן זוגה להתגורר במושב סתריה והמשיך את לימודיו בבית-הספר "נצר סירני" שליד באר יעקב. בהיותו בן שלוש-עשרה עברה המשפחה להתגורר ברחובות, וטל החל ללמוד בחטיבת-הביניים ובתיכון "קציר" שבעיר, שם גם סיים את חוק לימודיו. בתקופת התיכון אהב לשחק כדורסל, נהג לרוץ בערבים ופיתח כושר גופני משובח.

בחודש נובמבר 2005 התגייס טל לצה"ל. הוא החל את שירותו בחיל התותחנים וסיים טירונות כללית. טל נפל בעת שירותו ביום כ"ג בטבת תשס"ו (23.1.2006) והוא בן תשע-עשרה. הוא הובא למנוחות בבית-העלמין הצבאי ברחובות. הניח הורים ושלושה אחים - יוני, דן ואדם.

לטל היו חברים רבים שהעריכו את אופיו והוקירו את נדיבותו ואת נכונותו לעזור לכל אחד בכל עת. טל מעולם לא ביקש דבר לעצמו ותמיד דאג למשפחתו ולחבריו. מותו הבלתי צפוי חולל זעזוע בנפשם של הוריו ובני משפחתו והותיר עצב עמוק בלב אוהביו.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה