תפריט נגישות

סמ"ר שרון שיטובי ז"ל

שרון שיטובי
בן 21 בנפלו
בן סוזן ושמואל
נולד ברמלה
בכ"ה באלול תשל"ט, 17/9/1979
התגורר ברמלה
התגייס ב-25.9.1997
שרת בחטיבת גולני גדוד "גדעון" (13)
נפל בפעילות מבצעית
בכ"ב בחשוון תשס"א, 20/11/2000
מקום נפילה: כפר דרום
באזור רצועת עזה
מקום קבורה: רמלה
הותיר: הורים וארבעה אחים

קורות חיים

בן סוזן ושמואל, נולד ברמלה ביום כ"ה אלול תשל"ט (17.9.1979). בן רביעי במשפחה של חמישה בנים.

שרון למד בבית הספר היסודי "אשכול" ובתיכון "עמל" א', היה תלמיד מצטיין ואהוד על חבריו ומוריו. שרון נחשב עילוי בתחום המחשבים ואף המשיך בלימודי הנדסת תוכנה בכיתה י"ג. למרות הצלחותיו בתחום המחשבים רצה שרון להקדים את גיוסו ולאחד סיום י"ג כתות החליט להפסיק הלימודים ולהתגייס ליחידה מובחרת. קשיים רבים הוערמו בפניו לפני הגיוס ורק עקשנותו הביאה להעלאת הפרופיל הרפואי שלו. למרות שהיה לו זימון גיוס ליחידת המחשבים דבק ברצונו להמשיך במסורת אביו ואחיו הגדולים ולהתגייס ליחידה קרבית - מתוך שאיפה לתת למדינה את המירב.

שרון התגייס לחטיבת גולני ב-25.9.1997.

משפחתו מספרת כי היה הרפתקן ואוהב אתגרים, אך גם בן אוהב ומקדיש הרבה מזמנו להוריו, אחיו וקרובי משפחתו. הוא חיכה בהתרגשות רבה ללידה הקרובה של אחיינו הראשון אך לא זכה לרגע המאושר.

לשרון חברים רבים אשר מספרים כי הוא היה חבר טוב ונאמן אשר נכון תמיד לסייע ולתת כתף לכל מי שנזקק. תמיד דאג לפתור מחלוקות הן בין חבריו והן במשפחתו ושאף כי כולם יהיו שמחים ומרוצים כמוהו.

גם במסגרת שירותו בחטיבת גולני זכה להערכה רבה בקרב מפקדיו אשר ייעדו אותו לקורס קצינים. שרון העדיף להישאר עם חבריו בתעסוקה מבצעית ולא למלא תפקידי הדרכה של טירונים.

בשיחה האחרונה עם מפקד הגדוד סוכם כי שרון יצא להכנה הקרובה לקורס קצינים ובינתיים ישאר עם חבריו לתעסוקה מבצעית בחממות כפר דרום.

תוכניותיו לאחד השירות הצבאי היו רבות - חלם להיות עיתונאי, לנסוע לחו"ל ולהתחתן עם חברתו יעל.

שרון לא הגיע להכנה לקורס קצינים כי בשבת כ' בחשון תשס"א (18/11/2000), חדר מחבל לאיזור החממות בכפר דרום. שרון ניתקל במחבל וניהל מולו קרב פנים אל פנים בו נפצע אנושות, במעשה זה הגן על חבריו ליחידה אשר היו במגורים ולא ידעו על המתחולל. במשך יומיים נאבק על חייו בבית החולים וביום כ"ב בחשון תשס"א (20/11/2000) נפטר מפצעיו.

שרון הובא לקבורה בבית הקברות הצבאי ברמלה. הותיר אחריו זוג הורים וארבעה אחים - ניסים, אבי, גולן ואריה.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה