תפריט נגישות

טוראי דוד דודו בוזגלו ז"ל

דוד בוזגלו
בן 19 בנפלו
בן רחל ואליהו-אליאס
נולד בירושלים
בז' באלול תשט"ז, 14/8/1956
התגייס ב-ינואר 1975
שרת בנח''ל, ביסלמ"ח גד' 906
נפל בעת מילוי תפקידו
בט"ו בטבת תשל"ו, 19/12/1975
מקום נפילה: צומת ברקאי
באזור הגליל
מקום קבורה: ירושלים - הר הרצל
אזור: ד, חלקה: 4, שורה: 05, קבר: 12.
הותיר: הורים ושתי אחיות

קורות חיים

בן אליהו-אליאס ורחל. נולד ביום ז' באלול תשט"ז (14.8.1956) בירושלים. למד בבית-הספר היסודי 'קשט', והמשיך את לימודיו בבית-הספר 'מעלה' שבירושלים. דוד קיבל חינוך דתי בבית ובבית-הספר. הוא היה עלם תמיר, נעים הליכות וטוב-לב, בעל מזג נוח, שהצטיין בחוש הומור וביכולת לחקות קולם של אנשים. הוא היה בחור ספורטיבי באופיו, שהתעניין במגוון תחומים של הספורט. למד קרטה ב"בית הילד" בירושלים, והשתתף בקביעות באימונים. הוא למד לגלוש על מים, ולעיתים עסק בסקי מים ובנהיגה בסירות מירוץ. בזמנו הפנוי הרבה להתאמן בקליעה למטרה ברובה האויר שלו. היה חבר במועדון קליעה והשתתף בתחרויות. ב-1972 זכה באות הקלע. גם שחיה, כדורגל, וכדורסל עניינו אותו. בחברה היה פעיל ומקובל. במסגרת מחנה-נופש עם חבריו לכיתה נבחר להיות ראש-העיר הצעיר בכפר-ויתקין. בימי הפגרה עבד כמדריך בקייטנות נוער. דוד גילה פתיחות אל אנשים וידע להושיט יד לעזרה כשהיה צורך בכך, תכונה שבאה לגילוי הולם בעת שירותו בצה"ל. אחרי שחרורו מצה"ל התכוון לטייל בעולם, להכיר תרבויות ומנהגים חדשים ולהעשיר את ידיעותיו ואת ניסיון-החיים שלו.

דוד גויס לצה"ל בינואר 1975 והתנדב לשרת בנח"ל. הוא הצטרף לגרעין בקיבוץ זיקים. לאחר הטירונות ולאחר גמר משך השל"ת, נשלח לקורס מ"כים. ביום ט"ו טבת תשל"ו (19.12.1975) היה קורבן לתאונת דרכים בצומת ברקאי בעת שהיה בדרכו הביתה לחופשה קצרה. נטמן בהר-הרצל בירושלים. השאיר אחריו הורים ושתי אחיות.

אמו של דוד כותבת עליו: "דוד היה בחור נפלא, עם הרבה הומור, לב חם, אוהב ומבין. בבית כשהזדקקנו לעזרה כל-שהיא, תמיד היה במקום מוכן לעזור. את הבעיות שלו השתדל תמיד לפתור בעצמו, ואילו בחויות שלו נהג לשתף את כולם. היה בחור בעל נפש ישרה וענוה, שידע לעזור ולשמח. חברים וקרובים אהבו נהנו להיות בחברתו ולשמוע את צחוקו המתגלגל. דמותו מלווה אותי תמיד ובמחשבותי הוא חי. רק כך אני יכולה לחשוב עליו".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה