תפריט נגישות

רס"ב לוטפי נסראלדין ז"ל

הספד מפקד הבא"ח


משפחה יקרה,
עומדים אנו כאן היום בטקס הלוויה של רב סמל בכיר לוטפי נסראלדין, איש קבע בחטיבת גולני שנפל אתמול בערב במהלך הכנות למבצע חטיבתי אל מול ארגון החמאס ברצועת עזה. לוטפי יקירכם שירת בגדוד 13 כאיש קבע בכיר במחלקת החימוש ולמעשה מתוקף ניסיונו הרב ומקצועיותו ניהל את כלל משק החלפים החטיבתי לקראת המבצע. תפקידו היה חשוב מאין כמותו והיווה חלק חיוני ביכולת להילחם ולפעול למול ארגון החמאס בעזה.
מותו של לוטפי הינו תזכורת עבורנו לעבודה והקשה והמסורה אותה מבצעים צוותי החימוש בשגרה ובלחימה. צוותים הנמצאים בחזית למול האש ולוקחים על עצמם סיכונים רבים על מנת לאפשר את ביצוע המשימות של כוחות הלוחמים.
זכיתי להכיר את לוטפי אישית כאשר שירתתי כסמג"ד בגדוד 13 לפני מספר שנים. הכרתי אדם נפלא, ישר וצנוע איש מקצוע מסור, מנוסה ומקצועי. לוטפי היה אדם שנעים היה להיות ולעבוד בחברתו ושניתן היה לסמוך עליו בכל משימה. מותו מהווה אבדה קשה לכולנו: חבריו, מפקדיו וחייליו. מותו של לוטפי הגיע לכולנו בהפתעה. אתמול בערב התבקש לפעול למען הגדוד ולארגן את ציוד החירום עבור נגמ"שים. יחד עם החייל יוסי בר ציון שנפצע אנושות הגיע לוטפי לבסיס נחל עוז. בתוך ניהול משימתו נפגע מרסיסי פצצת מרגמה שנורתה מעזה ונחתה במקום.
משפחה יקרה, בנכם רב סמל בכיר לוטפי נסראלדין שירת שנים רבות בצה"ל בחטיבת גולני ונחשב לאיש קבע מסור ומקצועי. אנו איבדנו חבר לנשק ואתם בן, אח, בעל ואב. מאוחדים אנו היום באבל הכבד ומי ייתן ונדע לתמוך האחד בשני בימים הקשים שלפנינו. בשם מפקד גדוד גדעון ומפקד חטיבת גולני ברצוני לומר לכם כי לא תדעו עוד צער ולהבטיח שנזכור את בנכם רב סמל בכיר לוטפי נסראלדין לעד.
יהי זכרו של לוטפי ברוך.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה