תפריט נגישות

סמ"ר קיריל קז'דן ז"ל

דברים לזכרו

תולדות חייו

אלבום תמונות

קיריל קז'דן נולד בתאריך 28.1.80 בעיר טלדי-קורגן שבקז'חטאן בן למיכאל והלנה ואח אנטון. את ילדותו העביר במדינות שונות ברחבי ברית המעצות לשעבר, בשל עיסוקו של אביו ששרת כקצין קרבי בחייל האוויר הרוסי.
בהיותו בן 18, עלתה משפחתו של קיריל ארצה והשתקעה בחיפה. בשנת 2000, רק שנתיים אחרי עלייתו לארצ , עוזר מתגייס לצה''ל ומשרת כלוחם בחטיבת גולני בגדוד 13. חבריו ליחידה ידעו לספר על חבר אמיתי, עוזר ותומך בזמנים הקשים,בחור בעל חוש הומור בלתי נדלה, ומעל לכל לוחם מקצועי המשרה ביטחון על חבריו לצוות.
בזמן שירותו בצבאי מכיר קיריל את אוקסנה, מי שתהייה חברותו ותלווה אותו במשך 6 השנים הבאות. לאחר שירותו הצבאי, מתחיל קיריל בלימודי מכינה באוניברסיטת חיפה ולאחר מכן, ללמוד בבית הספר להנדסאים בטכניון שבחיפה, מקביל ללימודיו עובד קיריל למחייתו כפועל בניין.
בקיץ 2006, פורצת מלחמת הלבנון השנייה.
לדברי מפקדיו, קיריל היה מתקשר כל מספר ימים, בזמן תקופת המתנה, כדי לדעת מתי מדגייסים ומתי תורנו לתרום את חלקנו במערכה, ואף שקל לבטל חופשה באילת בכדי להיות זמין בזמן פקודה.
קיריל יאצה למלחמה ללא חיל ופחד, עם תחושת ביטחון בצדקת הדרך ורצון אמיתי ועז להגן על המולדת. בטאריך 05.08.06 במהלך הלחימה בכפר עייתה-שעב שבדרום הלבנון, נהרג קיריל בקרב.
חיוכו הנצחי והשובב, כמו הביטחון שידע להשרות בנו ילווה אותנו לנצח.
יהי זכרו ברוך

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה