תפריט נגישות

לוי פיגנבוים ז"ל

מפרי עטו

מכתבים למשפחה

אלבום תמונות

6.6.67
בוקר טוב אמא!
מהיום הראשון לקרבות, שמת לב ודאי אמא - שמשהו בער בי, לא נתן לי מנוח, תביני אמא, אני בשנות ה-20 לחיי, יושב בעורף, כשצעירים ממני, (ולפעמים פחות כשירים), נמצאים בחזית. אינני פוסל את חשיבותו של העורף, אבל...
אחרי בחינת כל המצבים הגענו, יצחק ואני, למסקנה שלאור המצב הטוב יחסית במשק, נהיה חשובים - קרוב יותר, אי שם. אינני חושב שיטילו עלינו תפקידים מסוכנים, אבל אני בטוח שישנם תפקידים רבים באזורי הספר, שזקוקים לחבר'ה כמונו, וכמו כן דומני, שאנו מסוגלים להפיק מעצמנו הרבה יותר תועלת שם, מאשר כאן. ולבסוף אני מבקש ממך לא לדאוג לי. אני מספיק מבוגר ושקול בכדי שאהיה בטוח בכל מקום בו אהיה.
שלום ולהתראות
בנך לוי.
נ.ב. נסענו לכיוון דרום.


12.8.67
לאסף ובני שלום!
מה נשמע בחופש? מתפרחחים וישנים ומתרחצים בבריכה ועוד כל מיני דברים טובים ויפים כאילו! אני מקווה, שבני גומר את החוברת ואסף קצת עוזר לו. העזרה הכי טובה של אסף היא כשהוא לא מפריע. אני מקווה שאתם לא רבים ורק משחקים יפה. כמו שצריכים לעשות אחים גדולים. עמירם ואני פינינו לכם את המקום - ועכשיו אתם הגדולים. אז - נא להתנהג בהתאם. כתבתי לכם מכתב לחוד כי יש לכם קצת זמן וזה מחייב אתכם לענות. בני יגיד מה ואסף יכתוב לאט, לאט. או שלהיפך, לא משנה.
שלום ולהתראות
לוי.

מתוך חוברת לזכרו

מידע נוסף נמצא בתא הנופל בחדר ההנצחה שבבית הפלמ"ח.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה