תפריט נגישות

סמל עזרא ברוך ז"ל

חוברת לזכרו

מכתב לחברים שהשתחררו

כריכת החוברת
אלבום תמונות

2.1.85
לחיים ואמנון שלום!

יש לי הכבוד לפתוח את המכתב משום שכולם עסוקים בעניינים אחרים. קודם אשאל לשלומכם ואיך אתם מרגישים. אין צורך לענות. אני מתחיל להרגיש את זה.
בתקופה האחרונה יש לי בעיות בגב, אחת החוליות זזה ממקומה. הדוקטור אומר שזו תסמונת פז"מ. לא מבין???!
אבל ניחא. דלה אמר לנו שאתם כועסים שאנו לא כותבים. אז לכם זוג עצלנים יש יותר זמן לכתוב, ואל תספרו שאתם כל היום יושבים על הברזלים בעיר ושורקים לבחורות, או יושבים בבית-קפה ושותים אספרסו.
למען האמת, יש הרבה חדש בגדוד. גם חיילים חדשים וגם חובשים. ישנה בעיה שלתאג"ד לא מוצאים חובשים נורמליים שיכולים להמשיך את השושלת המפוארת של תאג"ד 51.
אני יורד להיות פלוגתי, בפלוגה של עמוס ארביב שמשתחרר, ולכן נפל בחלקי להיות הפלוגתי שלהם. אבל (גדול) כל זאת בתוספת צ'ופר, קורס נהיגה.
הקו הזה לצערינו נמאס. עובדים נורא קשה, אך יוצאים לא רע (יכול להיות טוב יותר). הרבה "אקשן" כמו בצידון אין, חוץ ממעצרי לילה ועוד מספר דברים בשו שו, אין שום דבר. כל היום סיורים, מה עוד שאנו הרכב השני של המג"ד. מקווים לגמור את הקו מהר ולרדת לאימון.
לי זה אימון אחרון + חצי קו והביתה. האזרחות קוראת לנו, ולכן אל תתעצלו לבקר. תמיד אתם יכולים לבוא. אז נצלו את זה - אולי תהיה איזו שוודית או אמריקאית.
חוץ מזה, כשאתם יושבים בבית-קפה וממלאים טוטו, אל תשכחו לכתוב מספר מילים חברים שלכם.
אמנון, שמעתי שאכלת אותה במילואים, אז שתדע לך שאוכלים אותה לא רק בגולני.
חיים, מה עם בקי, יש חדש? תעדכן אותנו, גם נחנו רוצים להיות שותפים לסוד.
ספרו איך המילואים, איך זה "לפסטן" עם אלונקה. יש תכניות לחו"ל או משהו כזה?
אני מסיים את הקטע שלי, נשאיר קצת לפעם אחרת, חוץ מזה, היד שלי כואבת. כנראה שהעצם זזה ממקומה (תרגעו זו התסמונת). אני מקווה שאתם מבינים על מה אני מדבר.
אז בנתיים להתראות ותעשו חיים.
אמנון, ספר מה עם מיכל דרכי משריקי.

סוף

נ.ב. טעם הברביקיו עדיין בפינו - תזכורת.

עזרא

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה