תפריט נגישות

טוראי אריה-יוסף חדד ז"ל

ממכתביו


7.6.67

ליעקב שלום וכל טוב.

ראשית מכתבי אשאל בשלומך. ואם תשאל לשלומי הרי הוא בקו הבריאות. יעקב תספר לי משהו מה הולך אצלכם בגבעה? עוד כמה זמן אתם גומרים מהלימודים? בטח ספרתי לך שאני נמצא בחטיבת גולני, וכעת אני נמצא באמון גופני קשה. יעקב, תגיד האם היית אצל שמחה בלורד? ואם היית תספר מה הולך אתך שם. לכל החבר'ה לא שלחתי מכתב כי הם בטח לא נמצאים בבית, ולכן רק אותך מצאתי להתכתבות. ואם תהיה במושב תמסור לכל החבר'ה לכל אחד ואחד ד"ש חם ממני.
אין לי מה להוסיף רק ד"ש חם לך ולקבל החבר'ה ממני

אריה.


18.9.67

לחברי היקר יעקב שלום וכל טוב!

ראשית מכתבי אשאל בשלומך. תשאל בשלומי הרי הוא בקו הבריאות. יעקב, תסלח לי מאוד שעד כה לא שלחתי לך מכתב. פשוט מאוד אבדתי את כתובתך ועל כן נאלצתי לקבלה שוב פעם מיעקב וכל זה לקח זמן רב. יעקב בשבת שעברה הייתי בבית ולמזלי הרע אמרו לי שאתה היית לפני שבוע. חטפתי כזה יאוש אבל זה עבר במשך כל השבת.
יעקב עכשיו בערך כ-3 שבועות אני בכלל לא מתאמן והחבר'ה נקרעים כל כך חזק ומקנאים בי. בהזדמנות אספר לך את הכל. יעקב, כעת אני פועל כדי שישחררו אותי מהגדוד הזה כי פשוט מאוד משעמם מוות פה.
אני תקוה שבזמן הקרוב אני אשתחרר מפה. שבת הייתי בבית פגשתי גם את דני וגם הוא מאוד משועמם, והוא ספר לי שהעבירו אותו לרפיח.
בקיצור, אין לי מה להוסיף ד"ש חמה מחברך המחכה לראותך.

אריה.


28.8.68

ליעקב שלום רב.

כמובן אפתח בשאלה לשלומך. שלומי כרגיל מניח את הדעת. יעקב אגיד לך את האמת מדוע לא היה לי מצב רוח בכלל. כל מי שספר לך בעד שלא טפלו בי זה בכלל לא נכון. זה היה רק בגלל ששלחתי מכתב למרגלית לפני החתונה שתבוא ותחכה לי ביום רביעי בתחנה מרכזית בבאר שבע. חיכיתי שם בערך כשעה והיא אמרה לי שהיא לא יכולה להעדר מהבית לערב שלם ורק בגלל זה הייתי מעוצבן, על המקרה הזה שלחתי לה מכתב שאינני מעונין בה יותר כלומר מכתב פרידה גדול.
בינתיים עוד לא קבלתי תשובה. ואל תחשוב שבגלל הטיפול שלא טיפלו בי לא היה לי מצב רוח. יעקב אל תחשוב שאני בא לחתונה כדי לאכול ולזלול. פשוט מקרה זה הוריד לי את כל המצב רוח, הקצור על תקח ללב על מה שהייתי מרוגז כי עליך בכלל לא התרגזתי כלל. כי סוף סוף חתונה של אחיך ואתה באמת היית עסוק נורא.
אגב, תגיד לדניאל שלא יבלבל לך את המוח יותר מדי.
נ.ב. את המכתב שלך קבלתי רק היום כי הייתי באיזה שהוא חור. ככה שלא יכלו למסור לי את מכתבך שאולי הגיע לפני כן.
חוץ מזה יעקב אתה יודע לפני כשבועיים הייתי מתכתב עם הרבה בנות. חטפתי כריזה והפסקתי עם כולם כולל את מרגלית. פשוט נשבר לי לכתוב. פשוט יאוש לא נורמלי. וחוץ מזה הזמן לא מאפשר לי זאת.
בקשר לאותה אחת שכתבת בסוף מכתבך נו מה היה אתה? ומי היא בכלל? אם אני מכיר אותה? ספר משהו. העיקר יעקב אל תשים לב לשטויות שספר לך דניאל. אגב, האם היית נוכח בחתונה של משה? ואם היית איך זה עבר?
להוסיף כרגע אין לי. נותר לי רק למסור לך דרך הדואר צרור נשיקות וכן ד"ש חמה לכל החבר'ה ולך במיוחד.

ממני חברך האוהב
אריק

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה