תפריט נגישות

סמל גיא לאו ז"ל

רשימות לזכרו

קווים לדמותו

גיא
חלפה שנה ואנו עומדים כאן עדיין המומים, עדיין מתקשים להאמין, ואף על פי שאנו מרגישים בחסרונך כל יום כל רגע, קשה לדבר עליך בלשון עבר.
זכר אותו לילה בו הלכת מאיתנו חד בזכרוננו כאילו היה זה רק היום. מאז אנו נושאים אותך בליבנו כל הזמן ומתרפקים על הזכרונות הנפלאים שיש לנו ממך, ילד מוצלח שכמוך שהצליח בכל מה שנגע.
אני זוכרת את הפעם הראשונה שפגשנו אותך, בפתיחות שלך כבשת מיד את ליבנו.
היינו עם ילדים קטנים ולא יכולנו שלא להתפעל איך נער צעיר כמוך ניגש אליהם ובחביבות אמיתית משחק איתם ומקדיש להם תשומת לב. היה בך שילוב נדיר של ישראלי "מלח הארץ" ונימוס שהבאת איתך מהבית בדרום אפריקה.
איש עקרונות שנלחם על האמת שלו בנחישות המתגברת על כל הקשיים כאשר היה מדובר במשהו שרצית בו מאוד, כמו להתגייס ליחידה מובחרת, התעקשת והצלחת בכך.לא דברים קלים בקשת לעצמך, מפקדיך וחבריך ספרו לנו על הקשיים עליהם התגברת ולא הוצאת הגה עד שסיימת את המטלה שהוטלה עליך.
נדמה שהטבנו להכירך מאז שהלכת, כי אתה בצניעותך לא סיפרת הרבה על הצלחות ועכשיו אנו שומעים עליהן מפי אחרים.
קשה למצוא כל כך הרבה תכונות טובות אצל אדם אחד כמו שהיו לך. החריצות שלך, שמחת החיים שהייתה בך והאהבה הענקית שהיתה בליבך.
ביהדות מאמינים שלכל אדם שבא לעולם יש תפקיד, והתפקיד שלך גיא היה להאיר את ליבנו באהבה הגדולה שהייתה בך ולהשאיר חותם בכל מי שהכיר אותך. האור הזה לא כבה, בליבנו אתה ממשיך לחיות והחיוך שלך וכל מה שהשארת מאחוריך נמצא איתנו כל הזמן, ובכך נמצא את הכח, כי בעצם אתה איתנו תמיד.

מאת עדנה נקדימון, חברה קרובה 09/12/2001

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה